Around the world

Ja, jag har hoppat av skolan. Gick estet teater i Kalmar. Jag är inte lat, men jag klarar inte av att
pendla dit och sen är de för mycket plugg. Jag orkar inte, seriöst jag är inte lat. Men jag klarar inte av att
plugga när jag kommer hem på kvällen från skolan och har varit uppe sen halv 5 på morgonen. De är segt
så in i helvete. Och visst jag hade väl klarat ett tag till, men jag pallar seriöst inte 3 år där. Fyfarao hihi.

Så nu är jag inskriven på IV i Hultsfred, fast jag kommer inte vara där eftersom att jag ska ha praktik bara,
så ska väl va i Målilla eller något. Känns ganska skönt att var medveten om att jag inte behöver plugga förrän
till hösten nästa år, då jag ska söka om till gymnasiet igen. Fast då ska jag söka Ekonomi i Hultsfred. Ruligt!
Har ingen praktik än, vet inte när jag ska börja :s Känns lite segt att inte ha något att göra liksom..

Go ahead, make my day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0