Helgen i helhet..?

Okej helgen nurå. I fredags var jag med Isabell och Sia, vi festade hos Stenis. Inget ovanligt.. Haha.
Även igår var jag där med Isabell, hmm. Mina skor hittade Isabell i frysen, normalt! Isabells skor däremot
letade alla igenom hela huset efter, men ingen hittade dem, så sen när vi skulle gå hem låg dom blöta ute
på gruset hahah, undra vem fan som slängt dom där :s.. karin den jäveln hade ju nästan ihjäl både mig
& henne i trappan ner, hörde bara en duns, sen kan jag svära på allt att jag sprang hahah, ändå fick jag
hennes fötter på röven så jag kom ju fort ner iallafall, och hon efter. HAHAHA. Isabell och jag drog hem
rätt tidigt, sen sov vi hos mig. Och idag har vi varit borta hos stenis och lagat mat till dom där borta. Haha
kryddstarkt eller vad ska man säga. Äsch veka dom är. Iallafall haha min mobilsladd, eller usbsladden är
borta så kan inte lägga in bilder. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0