RIKTIG GLÄDJE EXISTERAR NOG ÄNDÅ.

Festen hos Stenis igår var helt okej, riktigt kul faktiskt! Ida & Isabell sov hos mig efter dessutom,
blev ju ganska sent så idag har man varit jättetrött. Drog hem till Isabell när vi vaknat och sen låg vi bara där
och slöade medans vi kollade på barnprogram. Ida drog hem, då drog jag & Isabell bort till Stenis och hämtade
min cykel. Sen var vi borta vid Konsum en sväng oxå. Nu har vi legat och halvsovit hemma hos Isabell, men
strax ska vi dra bort till Stenis och laga mat åt han och pontus. Lata dom är som låter mig & Isabell laga deras
mat, right? Iallafall imorgon har jag inggen jädra aning om vad som händer. Har ju ingenting att göra nu när jag
inte går i Kalmar längre. Får väl ringa upp till skolan och se om dom fixat något jobb/praktik.

Livet leker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0