Use sombody

Sitter hemma hos Einarsson. Ikväll blir de fest, hos Stenis! Hoppas på en awesome kväll dåva. Har nyss
ätit Äppelpaj med vaniljglass och vaniljsås här, gillar knappt Äppelpaj, men deras var hur jädra god som helst!

Juste! I Fredags blonderade jag håret (Depends blekning). Fyfan jag blev verkligen inte nöjd, vill så jädra
gärna ha tillbaka min gamla hårfärg. Usch, nu är de verkligen för ljust, nästan vitt. Okej i början tyckte jag att
det var jätte gult. Men ni vet ju hur jag är hihihi. Men måste till Vimmerby eller Kalmar för att köpa den hårfärg
jag använde innan, vad jag vet finns den inte i Målilla eller Hultsfred. Dessutom känns de som om jag inte kan
färga håret nu. Måste väl stå ut med denna färg i minst en månad, annars kommer jag inte ha något hår kvar!

Igår, ja i Fredags så åkte jag ju hem från Mamma & dom. Hem ljuva hem? Målilla, vet inte varför men jag
gillart! Iallafall jag, Elin, Isabell och Ida var bort hos Stenis. Ingen fest däremot, utan vi satt bara och pratade
och sen spelade vi kort. Men ja, som ni vet skiljer de bara några mil så kan spelregler vara helt olika fastän
att man spelar exakt samma spel. Så jag blev kallad cheater. Fyfan vilka ryck alla fick, okej jag med då.
Sen drog vi bort till Anette och dom ett tag, sen drog vi hem. Elin sov hos mig. Fyfan vilken dröm jag hade.

Pusstjao!
''
YHYYYYHHYYYYYYYYYY''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0