Vilken natt, vilken stad

Drog till mamma & dom igår, hade inget bättre för mig. Dom hämtade mig i Hultsfred, sen beställde vi
varsin pizza och åkte hem och käkade. Kanske inte borde ätit pizza eftersom att jag ätit på donken innan
på dagen när jag var i Kalmar, illa ju. Ska hem imorgon iallafall, får se vad som händer i helgen, något måste
man väl kunna hitta på. Juste skulle ju hjälpa Nicklas, Karins pappa att måla halv 8 på Lördag. Troligt ju.

Gick upp vid 7 imorse, skulle köra dom andra till bussen, men dom missade den. Hmmm. Iallafall idag har
jag verkligen inte gjort ett skit. Har väl näst intill bestämt mig för att bli blondare, som innan. Hehehe nice eller
icke? Ja, de är ju de som är frågan lixom. Har kört lite ikväll oxå, men hatar att köra när de är så förbannat
halt, och skulle de hända något så har jag inte ens täckning på mobilen. Fyfan, mysigt värre ju. Nej fy vad
trött jag blev. Åh är sugen på chips, men borde nog röra på fläsket istället. Ja men vi hörs!

Jag vägrade se dig, men såg ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0